Ginzburg stále doručuje úspěch. Teď marketingu

V pražském O2 universum se dnes konal druhý ročník sportovně-marketingové konference SportAlive. Kromě řady zajímavých přednášek z domácí i zahraniční oblasti sportovního marketingu bylo součástí konference vyhlášení vítězů marketingových cen Sport Alive Awords by Tipsport.

Soutěžilo se celkem v šesti kategoriích, do kterých se přihlásilo přes stovku projektů: Nejlepší partnerská aktivace, Nejlepší sportovní obsah, Nejlepší sportovní inovace, Nejlepší fanouškovský zážitek, Nejlepší sportovní projekt s nízkým rozpočtem (kluby, svazy, jiné spolky), Nejlepší sportovní projekt města či kraje (města/obce, kraje).

CZ BASKETBALL přihlásil celkem tři projekty, přičemž dva z nich se dostaly nejen na shortlist, ale i mezi nejlepší trojici ve své kategorii. Konkrétně se jednalo o projekt tašek z recyklovaného brandingu z EuroBasketu 2023 ve spolupráci s chráněnou dílnou Jedna bedna v kategorii „Nejlepší sportovní projekt s nízkým rozpočtem“, který obsadil bronzovou pozici, a o koncept rozlučky s Ronenem Ginzburgem v kategorii „Nejlepší sportovní obsah“, který byl hodnocen jako druhý nejlepší.

„Je to pro nás velký úspěch. O to větší, když si uvědomíme, v konkurenci jakých organizací, klubů a agentur jsme dokázali uspět. Vloni jsme si dali cíl, že musíme být alespoň s jedním projektem na shortlistu, ale tohle předčilo naše očekávání. Je to velké ocenění práce našeho týmu i partnerů, kteří se na realizaci projektů podíleli,“ vyzdvihnul marketingový ředitel CZ BASKETBALL Martin Peterka, že se v obou případech jednalo o kolektivní práci, jak by se v basketbalu dalo očekávat.

Projekty prošly několika hodnotícími kolečky, když finální slovo měla jedenáctičlenná porota. Sluší se dodat, že na shortlist se nedostal komunikační projekt k loňskému play-off Kooperativa NBL Předem nevíš. Ze dvou úspěšných projektů je určitě překvapivějším ten z EuroBasketu. Přeci jen už od něj uplynula nějaká doba a ve veřejném prostoru tehdy tolik nerezonoval. Na úspěchu se tak jistě podepsal popis projektu.

To rozloučení se s Nenem prostřednictvím dokumentu Mission: Neno a vším, co se okolo dělo, mělo jinou startovní pozici. Odehrálo se celkem nedávno a už v té době dokázalo propíchnout bublinu basketbalového prostředí. „Vidíte to, i po tom, co skončil v pozici hlavního trenéra národního týmu, nám Neno přináší úspěchy,“ směje se Peterka. Pak ale dodává: „Samozřejmě, šlo to ještě výš, ale společní projekt AC Sparta Praha a 2Score, se záznamem gólu z bodycam je těžká váha.“

Právě fotbalová Sparta cenám vévodila. Se svými projekty se dostala do TOP trojky hned ve čtyřech kategoriích. Kromě ní pak už byly jen CZ BASKETBALL a O2 TV, kdo měl projekt mezi nejlepší trojicí ve více než jedné kategorii. „Víme, že chleba levnější nebude, ale musím přiznat, že mě osobně to zase nakoplo vymýšlet dál a snažit se vybočit z řady. Někdy se to povede, někdy ne. Pro celý náš tým je to ale motivace a důkaz toho, že jdeme správnou cestou,“ byl po udílení cen šťastný Peterka.

Autor: CZ BASKETBALL
Reklama
Pohár JZ