Výběrové řízení na pořádání Final Four Českého poháru mužů
Česká basketbalová federace vypisuje výběrové řízení na uspořádání Final Four ČP mužů, který se uskuteční ve dnech 19. - 20.02.2016. Termín uzávěrky přihlášek je 25.06.2015. Zájemci zašlou své přihlášky Ing. Ringsmuthovi na e-mal zringsmuth@cbf.cz, který případně podá podrobnější informace.
Podmínky pro uspořádání Final 4 Českého poháru mužů 2015/2016 ve dnech 19. - 20. února 2016
Pořadatel zajistí:
1) pronájem haly na dobu konání (pátek i sobota 2 utkání) - vhodnost schválí SŘ NBL
2 nahlášení akce na úřady, policii a zajištění požární služby
3 rozhodčí u stolku (zapisovatel, časoměřič, měřič 24 s. obsluha sv. tabule, hlasatel), stěrače palubovky a pořadatelskou službu – náklady hradí pořadatel
4 zpracování technických zápisů a videopřenosů
5 šatny pro 4 družstva a rozhodčí
6 Místnost pro dopingovou kontrolu
7 ubytování pro delegované rozhodčí, komisaře a činovníky ČBF – hradí ČBF
8 ubytování pro zúčastněná družstva dle jejich požadavků (ubytování si hradí zúčastněná družstva)
9 vstup novinářům a dalším zástupcům medií na vyhrazená místa na základě jejich akreditace nebo předložení novinářských průkazů
10 prezentaci akce
11 prezentaci smluvních partnerů ČBF ve sportovní hale (materiály dodá ČBF). Pořadatel bude prezentovat své obchodní partnery s podmínkou, že bude zaručena exkluzivita partnerů ČBF
12 vydání programu k uvedené akci
13 prostor V.I.P.
14 místnost pro jednání členské schůze ALK dne 19.2.2016 od 10,00 hod.
Příjem ze vstupného náleží pořadateli.
ČBF zajistí:
1 Zapůjčení 13 ks hracích míčů (pokud o to pořadatel požádá)
2 Rozhodčí a komisaře a provede úhradu jejich nákladů
3 Dodání nápojů pro zúčastněná družstva
4 Dodání pohárů pro vítězná družstva