Situace kolem vstupenek na Eurobasket

Česká basketbalová federace nadále nabízí pro všechny fanoušky českého národního týmu zájezdy na Eurobasket 2013. Zájezdové balíčky byly sestaveny ve spolupráci s partnerem ČBF cestovní kanceláří FIRO-tour. Právě partnerství mezi oběma subjekty umožnilo vznik spolupráce, která je charakteristická pro všechny špičkové sportovní podniky. Zájemcům o podporu českého týmu na ME je tak nabízen kompletní servis včetně možnosti zakoupit vstupenky na divácky velmi exponované zápasy se Slovinskem a Chorvatskem.

 

Česká basketbalová federace využila svého předkupního práva a zakoupila maximální možný počet vstupenek na utkání své reprezentace v základní skupině. Tato kvóta byla pořadateli stanovena na 100 vstupenek na jeden zápas. Z těchto zakoupených vstupenek musí ČBF pokrýt především alespoň základní potřebu reprezentace a svých partnerů. Zbylé vstupenky, cca 50, byly poskytnuty ve prospěch společných zájezdových balíčků.

 

Pro spolupráci s cestovní kanceláří FIRO-tour se Česká basketbalová federace rozhodla i z důvodu oprávněných obav z naplnění ubytovacích kapacit v blízkém okolí Celje, kde kromě českého týmu hrají také domácí Slovinci. Cestovní kancelář má v tomto směru mnohem více možností a zkušeností než basketbalová federace.

 

Fanoušci, kteří se rozhodnou nevyužít služeb nabízených ČBF a FIRO-tour, si mohou vstupenky zakoupit v oficiálním předprodeji na webu http://www.eventim.si/en/ Další informace o ticketingu naleznete na webu Eurobasketu. Aktuálně jsou v prodeji vstupenky na semifinále a medailové zápasy a čtvrtfinále a zápasy o umístění. Vstupenky na zápasy osmifinálových skupin půjdou do prodeje 2. dubna. Začátek prodeje vstupenek na základní skupiny ještě není určen. Budeme Vás o něm informovat na webu ČBF i na našem facebookovém profilu.

 

ČBF se nicméně pokusí získat další vstupenky na utkání základní skupiny na základě zájmu fanoušků kromě utkání slovinského družstva, jejichž vstupenky jsou blokovány Basketbalovým svazem Slovinska.

 

 

Autor:
Reklama
Idnes Premium kampaň