První Road Show v roce 2018 si užili v Trutnově

První únorový den roku 2018 odstartovala další část Road Show ČBF. Akce, která přináší díky České basketbalové federaci basketbal do škol a pomáhá spojovat základní školy po celé republice s místními basketbalovými kluby, měla už svou dvacátou zastávku. Tentokrát zástupci federace zamířili na Základní školu Rudolfa Frimla v Trutnově, kam dorazili také členové basketbalového klubu BK Loko Trutnov.

 

Východočeský tým působí už dlouhá léta v nejvyšší ligové soutěži žen, a tak se mladí školáci dočkali známých basketbalových jmen. Za Trutnov dorazil nejen trenér Michal Martíšek, ale také tři hráčky. Nechyběla trutnovská rodačka Michaela Potočková, bývalá mládežnická reprezentantka Kateřina Kozumplíková, která je v letošní sezoně nejlepší střelkyní Trutnova a nová americká posila Akilah Maisha Bethel, která hrála pět let nejvyšší vysokoškolskou soutěž v USA a v minulé sezoně působila v Lucembursku.

 

„Dne 1. 2. se děti druhých tříd zúčastnily akce pořádané basketbalovou federací a trutnovským basketbalovým klubem. V tělocvičně bylo precizně připraveno 7 stanovišť zaměřených na basketbalové dovednosti, kde se vždy jeden basketbalový odborník věnoval skupině dětí. Po časovém limitu se skupiny střídaly. Jednotlivá stanoviště byla proložena i jinými aktivitami – soutěžemi družstev či mini basketbalovými zápasy. Celý program zpestřoval basketbalový maskot, který děti povzbuzoval a svými legračními tanečky i bavil a děti si ho rázem zamilovaly. Všichni byli z této akce velmi nadšeni (i paní učitelky) a těší se, že basketbaloví profíci přijedou brzy znovu,“ hodnotí první zastávku Road Show v novém roce třídní učitelka 2.A Petra Kutilová.

 

V únoru a březnu čekají školáky v celé ČR ještě další čtyři zastávky Road Show. Patnáctého února na ZŠ Kralovice ve spolupráci s klubem DBaK, o týden později na ZŠ Lovosice s klubem BK Lovosice, prvního března na ZŠ Helsinská ve spolupráci s BK Tábor a šestého března na ZŠ Edisonova spolu s klubem TJ Slovan Varnsdorf.

 

Autor:
Reklama
Idnes Premium kampaň