Nejlepší český basketbalista posledních dvou sezón Tomáš Satoranský má nový web

Tomáš Satoranský zažívá průlomovou sezónu. Nejen z hlediska basketbalového, kdy po přestupu do Barcelony poprvé v kariéře nastupuje na euroligové palubovky, ale také ve vztahu k fanouškům. Po aktivitě na sociálních sítích se nyní připojil ke sportovcům, kteří mají svůj oficiální webový profil.

 

Satoranský je od začátku sezóny velmi aktivním na Facebooku, kde má založený svůj oficiální profil a fanouškům na něm dává nahlédnout do zákulisí života basketbalisty jednoho z nejslavnějších evropských klubů. Nyní do elektronického portfolia přibyl web. Adresa satoransky.com nabízí pohled na nejlepšího českého basketbalistu uplynulých dvou sezón zase z trošku jiného úhlu.

 

„Přimělo mě k tomu víc faktorů. Jeden z nich je, že v této době se sportovec nebo každá známější osoba snaží být v kontaktu s fanoušky. V poslední době se rozjelo docela dost sociálních sítí. Jsem aktivní na Twitteru, založil jsem fanclub na Facebooku a nyní rozjíždíme nové stránky,“ vypočítává Satoranský své aktivity v on-line světě.

 

Podle českého rozehrávače nastal právě s letošní sezónou ten správný čas, aby zvýšil svojí aktivitu směrem k fanouškům: „Nacházím se ve fázi kariéry, kdy jsem se dostal do velkého klubu. Myslím si, že mé jméno může být zajímavější. Smyslem je informování a získání fanoušků a vůbec medializace jména. Může to být i zajímavý projekt pro některé partnery. Kontakt s fanoušky je důležitý pro mě osobně, můj tým, ale i celý český basketbal.“

 

Point guard FC Barcelona hraje dvakrát týdně a často tráví hodně dlouhých chvil na cestách, přesto se chce na obsahu svých profilů co nejvíce podílet: „Já osobně dávám veškeré příspěvky na Twitter. Snažím se psát po zápase jak ve španělštině, tak angličtině. Spolupracuji se skupinou lidí, kteří se o mé profily perfektně starají. Pošlu jim fotku nebo podnět. Snažíme se to dělat trochu zábavnější a trochu jinak než někteří jiní sportovci. Zatím mě to hodně baví.“

 

„Samozřejmě ne vždycky na to mám náladu. Třeba po prohraném zápase. Vím ale, že musím zůstat aktuální. Jsem typ člověka, který se snaží neustále něco vymýšlet, něco legračního. Tímto se můžu tak trochu realizovat,“ je si Satoranský vědom toho, že udržovat své profily aktuální je velký závazek hlavně vůči fanouškům dychtícím po novinkách ze světa profesionálního basketbalu.

 

Novým webem a profily na sociálních sítích se Satoranský zařadil mezi top sportovce, kteří se snaží tímto způsobem komunikovat s fanoušky i partnery. Co ho však od této skupiny odlišuje, je vznik vlastního loga. Není moc českých sportovců, kteří by se tímto mohli pochlubit. „Na grafickém vzhledu loga se nejvíc podílela moje přítelkyně. Jelikož mě nejvíc zná, věděla, jak logo spojit s mými charakteristikami,“ nechal nahlédnout do pozadí vzniku loga, které ho teď bude doprovázet na cestách vstříc dalším basketbalovým úspěchům. Snad jich bude moct Satoranský sdílet na svých profilech co nejvíce v klubové i reprezentační sezóně.

 

 

Autor:
Reklama
Hyundai Tucson