NBA kam se podíváš

NBA, to je globální značka, kterou se žádný jiný sport nemůže pochlubit. Je skvělé, že logo, jemuž vévodí legendární postava Jerryho Westa, dostává čím dál větší prostor i v České republice. Jejími ambasadory jsou Tomáš Satoranský a také soutěž pro mladé basketbalisty Jr. NBA League.

 

Česká basketbalová federace byla partnerem už druhého ročníku basketbalového kempu pro děti Tomáše Satoranského. Po loňské premiéře už mohl Satoranský dětem vyprávět, jaké to je hrát v nejslavnější lize světa.

 

NBA na druhou stranu podporuje aktivitu svých hráčů zaměřenou na rozvoj mladých basketbalistů. Také díky tomu se podařilo pro kemp, kterého se účastnilo na 80 dětí ve věku 8 – 18 let, získat podporu NBA. Do Prahy přijela Vanja Cernivec, která si pro děti připravila jednu tréninkovou jednotku v rámci projektu Jr. NBA Clinic.

 

Klinika 14. července pro skupinu 40 malých kemperů byla opravdu zajímavá. Děti ve věku 8 – 12 let si vyzkoušely cvičení, která nejspíš ještě nikdy nezažily. Když jim navíc dosud neznámá anglická slovíčka překládal sám Tomáš Satoranský, bylo o zážitek postaráno. Ten pak ještě umocnily dárky od NBA, které s sebou Vanja pro děti přivezla.

 

Právě jméno Vanji Cernivec je, zdá se, pro Českou republiku synonymem s NBA. V prvním ročníku Jr. NBA League byla na pražské Královce jak na slavnostním draftu, tak i na celém vyvrcholení atraktivní a úspěšné soutěže. Je tedy více než pravděpodobné, že se do Prahy podívá opět se začátkem nového školního roku, kdy startuje hlavní část druhého ročníku Jr. NBA League. A třeba s sebou opět přiveze zásobu zajímavých basketbalových cvičení...

Autor:
Reklama
Radiožurnál Sport