Je to správný krok, říká o CZ BASKETBALL Tomáš Satoranský
O něco dříve než zbytek basketbalové komunity spatřili novou identitu čeští reprezentanti. Koncept CZ BASKETBALL byl veřejnosti představen v pátek večer v Mariánských Lázních. Pro Tomáše Satoranského a spol. už to ale nebylo takové překvapení, protože celý systém vizuální komunikace si mohli projít už během soustředění v Mariánských Lázních.
Hráči znali logo a základní principy fungování nové vizuální identity, samotná show odhalení CZ BASKETBALL jim zůstávala utajena. Přesto mohli už s odstupem pár dnů hodnotit krok, kterým se český basketbal vydal.
„Mám radost, že federace je kreativní a snaží se hledat nové věci a způsoby, jak se zalíbit fanouškům. Je to jen dobře,“ chválil rozehrávač reprezentace a Chicaga Bulls v NBA Tomáš Satoranský. Ten je společně s Kateřinou Elhotovou také tváří celé kampaně, jenž změnu provází. Vidět je nyní na sociálních sítích a brzy se objeví i na billboardech v hlavních městech českého basketbalu a v pražském metru.
Nové logo odkazuje na dynamiku a rychlost basketbalu. Přesně takovými atributy hry šokovali čeští basketbalisté svět na šampionátu v Číně. Šesté místo mezi světovou elitou a výkony, jenž ho pomohly dosáhnout, byly také jednou ze zásadních inspirací pro nové logo.
Právě situaci, kdy se český basketbal těší v Česku největšímu zájmu své novodobé historie, považuje Satoranský za ideální pro změnu: „Myslím, že tomu pomáhá popularita, která se tomu sportu dostala v posledních letech. Doufám, že to bude jen gradovat a je to správný krok před blížící se kvalifikací o olympiádu a EuroBasketem v Praze. Doufám, že tam bude velká přízeň fanoušků.“
Vstříc novým úspěchům už bude český basketbal kráčet v novém. Jako CZ BASKETBALL.