Deník se stává oficiálním mediálním partnerem ČBF

Česká basketbalová federace (ČBF) posiluje své mediální aktivity. Pomoci jí v tom má nový mediální partner, Deník, titul z vydavatelského domu Vltava-Labe-Press.

 

Deník patří k nejčtenějším titulům na celostátní úrovni, ale je nezpochybnitelnou jedničkou v regionální žurnalistice i na internetu. „Basketbal je jako jeden z nejrozšířenějších sportů i díky své struktuře soutěží sahající až po krajské přebory silným tématem ve všech regionech České republiky. Díky spojení s Deníkem vzniká šance přitáhnout k našemu sportu více zájmu ze strany fanoušků a sportovních nadšenců a zároveň jim nabídnout atraktivní obsah na stránkách novin i v jejich online podobě,“ říká na adresu nového partnerství Zdeněk Bříza, člen výboru ČBF.

 

Obě strany připravují projekty nejen na úrovni seniorských reprezentací a nejvyšších soutěží Kooperativa NBL a Bonver ŽBL, ale předmětem partnerství je i oblast výkonnostního a mládežnického basketbalu od republikových soutěží až po ty nejmladší basketbalisty, kteří se nachází na začátku svého sportovního života. „Deník coby regionální médium cítí velký potenciál v republikových soutěžích všech ligových úrovní a věkových kategoriích. A právě toto budou stěžejní body naší spolupráce“ říká Roman Gallo, ředitel redakcí Deníku.

 

Deník se díky partnerství s ČBF stane médiem, které se třetímu nejoblíbenějšímu sportu u nás, basketbalu, bude věnovat v širokém rozsahu. Ambicí je přinést moderně střižené zpravodajství s fakty a zajímavostmi na všech soutěžních úrovních.

 

Vydavatelství Vltava-Labe-Press nedávno představilo novou podobu Pražského deníku. S nákladem 70 tisíc výtisků má za cíl povznést značku mezi tři nejčtenější deníky v metropoli. Grafickou proměnou prošlo také všech 72 regionálních mutací.

 

Nové partnerství ČBF a Deníku zprostředkovala agentura Concept One, která již 14 let připravuje a realizuje řešení sponzoringových aktivit ve světě sportu a zábavy.

 

 

Autor:
Reklama
100 let