AKCE: Sbírejte razítka a staňte se superfanouškem

Česká basketbalová federace si je vědoma, že nadcházející reprezentační okna ubírají fanouškům pravidelné ligové zápasy, na které jsou zvyklí. Zároveň ale především domácí utkání národních týmů bere jako příležitost, jak basketbal atraktivní formou přiblížit široké veřejnosti a fanouškům ligových týmů vynahradit pauzu v kalendáři.

 

ČBF pro tuto reprezentační sezonu spouští několik projektů, které jsou určeny fanouškům a měly by jim přinést ještě větší prožitek a zážitky z reprezentačních utkání.

 

Karta basketbalového fanouška

Hráči a hráčky na hřišti vždy vnímají podporu publika. Každý další fanoušek v hledišti, který žene reprezentanty vstříc úspěchům, jim vlévá další novou energii do žil. Česká basketbalová federace si váží fanouškovské základny, která utkání národního týmu navštěvuje, a rozhodla se věrné fanoušky odměnit.

 

Vzniká proto karta basketbalového fanouška, na kterou budou fanoušci v průběhu domácích zápasů reprezentace sbírat razítka. Mohou mít hned tři cíle:

 

1. Fanoušek ženského basketbalu

- fanoušek, který nasbírá razítka ze všech tří domácích zápasů ženské reprezentace v kvalifikaci o ME 2019

- vylosovaný výherce získá dárkový poukaz na 1 000 Kč od společnosti Crestyl a privátní wellness v EA hotelu Embassy + možnost noclehu s degustačním menu s 50% slevou

 

2. Fanoušek mužského basketbalu

- fanoušek, který nasbírá razítka ze všech tří domácích zápasů mužské reprezentace v kvalifikaci o MS 2019

- vylosovaný výherce získá dárkový poukaz na 1 000 Kč od společnosti Crestyl a privátní wellness v EA hotelu Embassy + možnost noclehu s degustačním menu s 50% slevou

 

3. Superfanoušek českého basketbalu

- fanoušek, který nasbírá všech šest razítek ze zápasů v sezoně 2017/18

- každý takový fanoušek obdrží speciální tričko a certifikát basketbalového superfanouška

- vylosovaný výherce získá dárkový poukaz na 1 000 Kč od společnosti Crestyl, dekantér na víno od Czech Tourism, třídenní pobyt v hotelu Léčebné lázně Mariánské Lázně a víkendový pronájem automobilu Hyundai

 

 

Elektronický program

Česká basketbalová federace při utkání kvalifikace o MS 2019 ČR - Island nabídne poprvé v historii fanouškům interaktivní program. Na rozdíl od tištěné verze bude fanouškům k dispozici už před zápasem, protože nabídne například informace o nákupu vstupenek nebo praktické informace pro fanoušky, kteří do Pardubic přicestují vlakem nebo autem.

 

Program bude k dispozici na webu rvisejakolev.cz a o jeho spuštění budeme informovat prostřednictvím webových stránek a sociálních sítí @ceskybasketbal. Výhodou je, že fanoušci budou mít kdykoliv v průběhu kvalifikace přístup k aktuálním informacím z jednoho centrálního místa. Zároveň se zde budou ukládat materiály jako rozhovory s hráči, sestřihy z utkání a novinka Hyundai Drive of the Game, tedy nejlepší zakončení z každého zápasu kvalifikace.

 

 

This is my house

FIBA připravila pro všechny zápasy kvalifikace o MS 2019 globální kampaň This is my house. Česká basketbalová federace se k této kampani také připojila. Komunikace kampaně probíhá na propagačních materiálech (logo) a také na sociálních sítích pod hashtagem #ThisIsMyHouse. Díky této iniciativě FIBA mají všechny kvalifikační zápasy po celém světě prvek, který je sjednocuje.

 

 

Show pro diváky

Cílem domácích kvalifikačních zápasů je také to, aby si fanoušek z utkání odnesl komplexní zážitek. Jeho základem je samozřejmě utkání ČR - Island, ale umocnit ho mají doprovodné aktivity. Některé z nich byly popsány výše.

 

Kromě toho se ale fanoušci v pardubické Tipsport Areně mohou těšit na videomapping před zápasem či slavnostní rozloučení Jiřího Welsche s dresem národního týmu. Historicky druhý Čech v NBA bude v poločase utkání mít také svou autogramiádu v ochozu areny.

 

 

Autor:
Reklama
Pistalka